CCMA podcast Kijkje in de keuken

In de CCMA podcast kun je de interviews met professionals in klantcontact beluisteren. Wat zijn hun uitdagingen? Waar zijn ze trots op? Wat is hun visie op innovatie in klantcontact? 

Abonneer je op de podcast via jouw favoriete platform en geef ons een like. Daarmee help je de vindbaarheid te vergroten zodat we de podcast met nog meer collega's in klantcontact kunnen delen.

Veel luisterplezier!

Aflevering 10: Kijkje in de keuken bij René Kloppenburg - KPN 

René is Senior Manager Customer Care bij KPN én kersverse winnaar van de CCMA Manager of the Year 2023 award. We hebben het over digitalisering in klantcontact, reductie van contacten door AI en medewerkers die zich specialiseren en diepgaande kennis krijgen van een bepaald onderdeel.

Veel luisterplezier!

Aflevering 9: Kijkje in de keuken bij Martijn Regterschot - HEMA - deel 2

In deze aflevering vertelt Martijn over zijn traject waarin een gedeelte van de HEMA klantenservice is verhuisd naar het buitenland. Naar Valencia in Spanje. Hij vertelt hoe hij dit heeft aangepakt en deelt tips mocht jouw klantenservice ook buitenland ambities hebben. Daarnaast praten we over zijn persoonlijke reis als klantenservice manager.

Veel luisterplezier!

Aflevering 8: Kijkje in de keuken bij Martijn Regterschot - HEMA 

In dit eerste deel van het interview met Martijn Regterschot van HEMA blikken we vooruit op het komende jaar. De focus ligt op écht contact met de klant. Persoonlijk contact. Ook hebben we het over de technologische innovaties die HEMA inzet om de simpele gesprekken te automatiseren, waardoor ruimte ontstaat voor deze persoonlijke gesprekken.

Veel luisterplezier!

Aflevering 7: Kijkje in de keuken bij Deliane Schimmel - Florius 

Samen met Deliane Schimmel blikken we terug op het afgelopen jaar. Hoe is het haar vergaan na het winnen van de CCMA Manager of the Year Award? Wat heeft het haar gebracht? En, met welke ontwikkelingen is ze nu bezig bij de klantenservice van Florius? Je hoort het in de nieuwste aflevering van onze podcast!

Veel luisterplezier!

Aflevering 6: Kijkje in de keuken bij Misha van Wijmeren & Davey Vogel - VGZ 

In deze aflevering nemen we een duik in de fascinerende wereld van spraakgestuurd routeren en de voicebot, met als gasten Davey Vogel en Misha van Wijmeren van VGZ. Hoor hoe zij deze technologiën hebben geïmplementeerd en welke resultaten ze hiermee behalen. Een boeiend gesprek over innovatie binnen de klantenservice door middel van spraak. Laat je inspireren door hun learnings, tips en tricks.

Veel luisterplezier!

Aflevering 5: Kijkje in de keuken bij Andrew Berkhout & Claudia Wohlschlager - Greenwheels 

Kijkje in de keuken van de Greenwheels klantenservice. In dit duo-interview vertellen Andrew Berkhout en Claudia Wohlschlager over hun uitdagingen en successen. Bijvoorbeeld hoe je een succesvol partnership opbouwt met je externe klantenservice in Nederland én in Turkije. Maar ook waarom de klantenservice zo'n belangrijke rol speelt bij een autodeelservice als Greenwheels.

Veel luisterplezier!

Aflevering 4: Kijkje in de keuken bij Maaike Groenewege, conversation designer & taalkundige bij Convocat

Online service, conversation design en chatbots. Digitaal klantcontact staat centraal in deze podcast voor Kijkje in de Keuken. Niemand minder dan Maaike Groenewege is te gast, conversation designer, taalkundige en coach bij Convocat. We hebben het over AI in chatbots, de status van chatbots in Nederland en de doorontwikkeling naar transactioneel en voice. Maaike geeft concrete tips waar je op moet letten bij de start van je chatbot. En, uiteraard komt ChatGPT aan bod.

Veel luisterplezier!

Aflevering 3: Kijkje in de keuken bij Monique van den Broek, Manager Serviceteams United Consumers

In deze aflevering van Kijkje in de Keuken is Monique van den Broek - Sinkiewicz is te gast vanuit United Consumers.

In het interview vertelt zij waarom medewerkers zo belangrijk voor haar zijn en hoe ze hen wil blijven boeien en binden aan United Consumers. Ook gaan we in op de verschuiving naar digitaal klantcontact en de uitdagingen op haar klantenservice.

Veel luisterplezier!

Aflevering 2: Kijkje in de keuken bij Ruud Huigsloot, PO Conversational en Online Service Eneco

Deze aflevering met Ruud Huigsloot staat in het teken van online service: chatbots, mijn-omgevingen en apps. In dit interview vertelt Ruud hoe hij zo ver gekomen is met de chatbot van Eneco en welke stappen hij wil zetten. Ook hebben we het over communiceren met Tante Truus en Ome Henk, experimenteren, durven en doen. Ruud: "Je kunt veel meer dan je denkt." 

Veel luisterplezier!

Aflevering 1: Kijkje in de keuken bij Wout Hut, COO Budget Thuis

De aftrap van de CCMA podcast vindt plaats met niemand minder dan Wout Hut. Wout is verantwoordelijk voor de klantenservice en backoffice van Budget Thuis. In dit eerste interview voor de CCMA podcast Kijkje in de Keuken vertelt hij over de impact van de energiecrisis op zijn medewerkers, hebben we het over chatbots en komt de start van zijn carrière bij Tel Sell ook nog even aan bod. 

Veel luisterplezier!