Maak kennis met onze vrienden

Vrienden van de CCMA leveren een extra bijdrage aan de CCMA en daarmee aan de ontwikkeling van de klantcontactbranche. De vrienden van de CCMA zijn organisaties die net dat beetje extra willen doen, net die extra stap verder willen zetten om het vak naar een hoger niveau te brengen. Als vriend van de CCMA geef je een sponsorbijdrage en heb je de mogelijkheid om mee te denken hoe je onder de aandacht gebracht wil worden. Denk hierbij aan zichtbaarheid op onze events, als (hoofd)sponsor of het initiëren van een eigen bijeenkomst of online event. Hiermee kom je direct onder de aandacht van jouw doelgroep.

Wij zijn Yource. Door een unieke combinatie van diensten waaronder outsourcing, insourcing, nearshoring en offshoring zorgen we voor maatwerk klantcontactoplossingen in de Benelux. 

Dat doen wij middels slimme technologie, gepaard met jarenlange ervaring en opgebouwde kennis. 

We zijn er van overtuigd dat in de wereld van digitaal contact mensen hét verschil maken! Daarom hebben we geen medewerkers, maar Members. Zij worden ondersteund en ontzorgd door een betrouwbare en digitale werkomgeving, zodat ze zich kunnen focussen op de kwaliteit van onze processen en op het toevoegen van waarde aan ieder klantcontact.

Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken omdat wij ervan overtuigd zijn dat klantcontact een vak is. 

Dit doen wij door dagelijks onze klanten te helpen om goed om te gaan met hun klanten. Met meer dan 30 jaar ervaring zijn wij kennispartner voor organisaties op vele gebieden zoals advies, interim, teamleiders, trainingen én wij zijn een erkend opleidingsinstituut. 

Met onze online Klantcontact Academy kunnen medewerkers zich met behulp van specifieke leerpaden bekwamen binnen het vakgebied klantcontact.

Al meer dan 25 jaar staat Telecats voor de ontwikkeling van innovatieve oplossingen in klantcontact. 

Met onze spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing; een medewerker of selfservice. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in het klantcontact. 

Telecats is onderdeel van de Webhelp group en samen met onze klanten leveren we een klantenservice met de beste mogelijke mix van mens en technologie. 

Vonage, een wereldwijde leider in cloudcommunicatie, helpt bedrijven hun digitale transformatie te versnellen. Het communicatieplatform van Vonage is volledig programmeerbaar en maakt de integratie van video, spraak, chat, messaging en verificatie in bestaande producten en workflows mogelijk. 

Vonage Contact Center (VCC) is gebouwd op dit platform. Het is een betrouwbare en flexibele omnichannel-oplossing die kan worden geïntegreerd met bestaande CRM-platformen waarmee organisaties van elke omvang verbinding kunnen maken met klanten over de hele wereld.


UiPath haalt de robot uit de mens. Als absolute marktleider van Robotic Process Automation (RPA) biedt UiPath als enige softwareleverancier een compleet software platform om o.a. saaie, repeterende taken te delegeren naar software robots. Dit geldt voor alle afdelingen binnen een bedrijf, van finance tot supply chain, van customer service tot legal/compliance en van IT tot Human Resources. 

Een geplaveide weg naar volledige digitale bedrijfsautomatisering. Kortom, software robots nemen werk uit handen van mensen maar zorgen daarmee uiteindelijk voor meer werk en dus meer banen!

Voor meer informatie over en de voordelen van 'Vriend worden van de CCMA' mail dan naar secretariaat@ccma.nu.

Heb je nog andere vragen of wil je meer weten over de vereniging, neem dan vrijblijvend contact op met ons secretariaat door te mailen naar secretariaat@ccma.nu.