Maak kennis met ons bestuur

Voorzitter | Sandra van Maarseveen
Penningmeester | Maarten Vader
Algemeen bestuurslid | Melanie Stemerdink
Algemeen bestuurslid | Maaike Rosendaal
Algemeen bestuurslid | Anne-Marie Beurskens

Sandra van Maarseveen

Ik ben Sandra van Maarseveen, 42 jaar, getrouwd met Bas en moeder van 2 gezellige meiden van 5 en 7. We wonen in Rotterdam, waar ik na mijn studie Bedrijfskunde ben blijven ‘hangen’, met wat tussentijdse langere uitstapjes naar mooie plekken op de wereld. De eerste 15 jaar van mijn carrière heb ik in de consultancy gewerkt bij Accenture. Ik heb bij veel verschillende opdrachtgevers gewerkt aan het creëren van de ultieme klantervaring, met een goed draaiende operatie en blije medewerkers. 

Na de consultancy ben ik aan de slag gegaan bij Eneco, eerst als Manager van de Customer Care afdeling en sinds 2021 als Directeur Customer Services. Een superleuke en mooie uitdaging met een heel professioneel en gezellig team. Ik vind het mooi om te zien hoe het vak van klantcontact een steeds prominentere rol krijgt binnen bedrijven als het echte hart en de stem van de klanten waar we het uiteindelijk voor doen.


Naast mijn werk en gezin zijn mijn andere grote liefdes: reizen, uit eten met vrienden en familie, fotografie, mooie landschappen, verlaten steden of gebouwen, kunstmusea, lezen, Zuid-Afrikaanse wijn en chocolade. Die laatste probeer ik er dan weer af te werken met rondjes hardlopen, maar ik vrees dat het nooit écht een hobby zal worden.

 

Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel.

Melanie Stemerdink

Ik ben Melanie Stemerdink en woon in Arnhem samen met mijn man. Wij hebben twee uitwonende kinderen van 23 & 19 jaar. Zij studeren in Amsterdam en Utrecht.
 
Mijn loopbaan ben ik begonnen als officier bij de Koninklijke Landmacht, via de gemeente Overbetuwe naar InShared Verzekeringen als Manager Customer Service. Daar is mijn liefde ontstaan voor het vak van klantcontact.

Op dit moment werk ik als Dedicated Engagement Officer bij YOURCE waar onze flexkrachten en de klant in al z'n vormen altijd centraal staan en een verdere partnership aangaan. Hiervoor hebben we een Engagement route ontwikkeld om onze medewerkers nog meer te binden & boeien en onze klanten écht te ontzorgen.

Als bestuurslid van de CCMA wil ik, samen de andere bestuursleden, klantcontact verder ontwikkelen en op de kaart zetten. Daarnaast ben ik jurylid van het event  Manager of the Year. Klantcontact is een prachtig vak!

Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel.


Maarten Vader

Sinds 2010 werkzaam in de contactcenter branche. Voorheen werkzaam in de creditmanagement-branche en hier mooie ontwikkelingen doorgemaakt met klantgericht incasseren en een belangrijke bijdrage geleverd aan de veranderingen in de incassomarkt ten aanzien van klantgerichtheid.

Op dit moment werkzaam in de energiesector bij Total. Total is een wereldwijde speler in olie en energie. Binnen Total ben verantwoordelijk voor Operations & Customer Care, een mooie uitdaging die hier ligt.

In 2017 heb ik de Manager of the Year award in de wacht mogen slepen, een geweldige ervaring om mee te maken.

In mijn persoonlijke leven ben vooral sportief en ik hou van lekker eten, met die combinatie ook mooi in balans.

Binnen de CCMA ben ik verantwoordelijk voor de financiële zaken in de rol van penningmeester. Erg leuk om betrokken te blijven in de sector en je ontmoet veel leuke mensen.

Voor meer informatie check mijn Linkedin profiel.

Anne-Marie Beurskens

Na werkzaam geweest te zijn in IT en marketing ben ik sinds een aantal jaren weer terug waar het ooit begon: klantcontact. In mijn werk probeer ik de stem van de klant te vertegenwoordigen door mij in zijn schoenen te verplaatsen. Van nature ben ik nieuwsgierig en leergierig aangelegd en probeer ik vaak nieuwe methodes of technologieën uit. Ik snap wat  veranderingen in de website of online journeys voor impact kunnen hebben op de operatie. 

Na een kort sabbatical ben ik als zelfstandige gestart in klantcontact om bedrijven te helpen in het verbeteren van hun on- en offline service aan klanten. Mijn eerste opdracht vond plaats binnen Eneco, waar ik als product owner binnen Customer Care de nauwe samenwerking met team digital heb gezocht om daarmee de shift naar online (denk aan de verschuiving van call naar chat) verder vorm te geven. Voor KVK ontwikkel ik de chatbot in mijn rol als projectmanager.

Als bestuurslid van de CCMA wil ik professionals binnen klantcontact met elkaar verbinden, van elkaar leren en inspireren, of dat nu online of offline plaatsvindt.

Voor meer informatie check mijn Linkedin profiel.

Maaike Rosendaal

Aangenaam! Mijn naam is Maaike Rosendaal. Ik ben forty something, getrouwd en ben moeder van 3 hele sportieve kinderen. Na mijn studie Communicatieweten-schap aan de Universiteit van Amsterdam heb ik 12 jaar gewerkt in diverse functies in marketingcommunicatie bij een groot multimediabedrijf en een mediaexploitant. 


Nu werk ik voor PWN, een prachtig bedrijf in Noord-Holland wat zorgt voor zuiver (en genoeg!) drinkwater en voor het natuurbeheer van onze duinen aan de kust. Sinds het schrijven van de Klantcontactstrategie heb ik een liefde ontwikkeld voor klantcontact/ customer experience en als programmamanager van de implementatie van de Klantcontactstrategie is dat alleen maar versterkt. Nu werk ik als teammanager Klantcontactcentrum samen met een collega-manager met wie we de service en dienstverlening managen voor 700.000 klanten. De komende tijd is de focus om een strategische positie in het bedrijf te krijgen en de klant centraal te stellen in een organisatie waar klanten niet weg kunnen. Juist daarom werken wij met ons team en externe partner zo hard aan klanttevredenheid en alles wat daarvoor nodig is. Dat we op de goede weg zijn, bewijst een CSAT van 8,4 na contact. 

Voor meer informatie check mijn Linkedin profiel.


Ons team

We zijn meer dan een groepje experts. We zijn een familie van gelijkgestemden en we gebruiken onze passie en wat we kunnen om echt een verschil te maken. Naast onze inhoudelijke connectie op het vlak van klantcontact hebben we veel lol met elkaar.