Speechlab @ Eneco
Op donderdag 21 april neemt Eneco ons mee in hun wereld van speech analytics. Sinds 2021 maakt de klantenservice van Eneco gebruik van speech analytics om de klanttevredenheid te verhogen en nieuwe kansen te ontdekken om de dienstverlening te verbeteren.
Hoe en waarom heeft Eneco het speechlab opgezet? Voor welke onderwerpen wordt speech analytics ingezet? Wat zijn de learnings van Eneco? Dat hoor je op donderdag 21 april. Hieronder schrijf je je snel in.
Wat
Margit van Paridon (Product Owner Service Proces en Kanalen) en Sanne Cramer (Team Lead Speech Lab Analytics) van Eneco vertellen:
- Hoe ze het Speechlab hebben opgezet en waarom;
- Welke use cases hebben ze getoetst;
- Wat zijn de do's en dont's bij de inzet van speech analytics voor customer care;
- Hoe ziet het speechlab team eruit en hoe werkt het team samen met de rest van Eneco;
- Wat zijn de belangrijkste learnings en resultaten.
Wanneer en hoe
- Donderdag 21 april
- 15:00 tot 16:30
- Digitaal via Zoom of MS Teams.
Nadat je je hebt ingeschreven krijg je van ons alle details hoe je erbij kunt zijn.
Ben je nog geen lid van de CCMA community? Meld je daar eerst aan, dan mis je geen enkel event.
Voor wie
Meld je aan voor deze kennissessie als je:
- Lid bent van de CCMA Community
- Als professional werkt binnen klantcontact
- Alles wilt weten over het Speechlab bij Eneco.
Deelname is gratis. Meld je wel even aan zodat we je de informatie over de kennissessie kunnen sturen.
Schrijf je in voor de kennissessie Speechlab Eneco

Google Form inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Google Form cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.