Site visit Independer
12 oktober 2023
Blije klanten! Wie wil dat nu niet? Hoe zorg je dat je klanten ook blij blijven? En jouw interne klanten? Blije medewerkers dus, hoe combineer je dat? En…wat heeft Robin Hood met Independer te maken?
Facts!
Niet alleen mooie woorden, maar juist daden. En objectieve cijfers. Dát is wat Independer laat zien. Een 8 scoren als ‘Great place to Work’. Een 9.2 beoordeling van je klanten. Prijzen bij de vleet. En…ook nog even de aantallen klantcontacten gehalveerd in 2 jaar tijd. Hoe?
Kom maar kijken
Wil jij weten ‘hoe’ je vakgenoten dat bij Independer doen? De magische combinatie van Blije medewerkers én Blije klanten creëeren? En dat ook nog eens op een businesswise manier. Dan moet je er zeker op donderdag 12 oktober bij zijn.
Kijken in de keuken
Het programma is weer divers. ‘Buiten winnen is binnen beginnen’: we starten dan ook met een intern gericht verhaal. Van waarden en purpose naar servicestrategie en operatie. Lean werken binnen service. Je medewerkers blijvend betrekken.
Na een inspirerende rondleiding door het nieuwe pand van Independer, komen we bij de externe focus. De klant. Hoe zorg je dat die blij is en blijft? Welke kanalen zet je wel of juist niet in? Hoe zorg je voor 50% minder klantcontacten en een hogere tevredenheid?
Je krijgt het allemaal te horen en zien. De do's en dont's, wat wél werkt en wat niet zo handig was. Voor klantcontactprofessionals, dóór klantcontactprofessionals.
Waar en hoe laat?
- Donderdag 12 oktober
- De site visit is bij Independer in Hilversum.
- Inloop 14:00 uur, start programma 14:30 tot 17.00 uur, met aansluitend een borrel.
- Meer praktische details krijg je twee weken voor de site visit, nadat je je hieronder aanmeldt.
Voor wie?
CCMA staat voor klantcontactprofessionals.
Ben je (eind)verantwoordelijk voor je klantenservice of contactcenter, train je jullie medewerkers, ben je teamleider of coach? Je bent van harte welkom. Meld je even aan, want vol=vol. We hebben een beperkt aantal plekken.
Inschrijven voor site visit Independer, 12-10-2023
Omdat 12 oktober nog best ver weg is.... wachtverzachter!
Buiten winnen = binnen beginnen. Independer laat zien hoe dat bij hen werkt.
Lees alvast het interview met Sharony Hosman, Manager Blije Klant bij Independer.