Open varen: Ochtendprogramma
In samenwerking met CCMA, KSF en Open Varen organiseren we dit prachtige ochtendprogramma :
Is de telefoon nog van deze tijd? Hoe zit het met WhatsApp? En moet je je hele communicatiestrategie gaan afstemmen op de nieuwe social media kanalen? Heb je jezelf al een keer de vraag gesteld: wat verwachten onze eindklanten nu écht?
Zie jij het bos door de bomen ook niet meer qua kanalenmix? In het ochtendprogramma, dat je aangeboden wordt door CCMA, KSF en Openvaren, nemen we je graag mee op weg.
Programma
- 08.30 – 09.30 | Inloop
- 09.30 – 11.30 | Inhoudelijk ochtendprogramma
- 11.30 – 12.00 | Opening middagprogramma en start lunch
De ochtendsessie bestaat uit 3 delen.
Allereerst starten we met een presentatie die kort een aantal bestaande onafhankelijke onderzoeken toegelicht. Vervolgens leggen we een aantal panelleden een paar kritische stellingen voor. En afsluiten doen we op een interactieve manier in kleine groepjes
Geen zeebenen? Laat het jou niet tegenhouden! We zien je graag verschijnen tijdens dit prachtige ochtendprogramma.
25 jaar CCMA: Een mijlpaal om te vieren!
Het is tijd om te vieren! De CCMA bestaat in dit jaar maar liefst 25 jaar en dat moet natuurlijk groots gevierd worden. Al 25 jaar lang zetten wij ons in voor de klantcontact branche in Nederland. Het is dan ook een mijlpaal die we niet zomaar voorbij kunnen laten gaan.
Dit bijzondere moment valt samen met het Open Varen, een event waarbij we stilstaan bij ons 25-jarig bestaan. Daarom nodigen wij iedereen uit om samen met ons dit jubileum te vieren tijdens het Open Varen. We blikken terug op ons verleden, maar kijken ook vooruit naar de toekomst van de klantcontact branche. En natuurlijk nemen we uitgebreid de tijd om te vieren en te genieten van deze mijlpaal.
Dus, zet 22 juni in je agenda en vier samen met ons dit bijzondere moment tijdens het Open Varen. Het belooft een onvergetelijke dag te worden. Mis het niet!
Vier het 25-jarig jubileum van CCMA met ons tijdens Open Varen!
Er was eens....
In 1998 kwamen Hugo Kramer (Unisys), Jan van der Weijden (Scoot) en Jules Odekerken (Interfoon) bij elkaar. Samen zijn zij de CCMA gestart. Benieuwd waarom de CCMA is opgericht? Hoe de klantenservicebranche eruit zag in 1998? Lees het artikel met onze historie naar aanleiding van een interview met oprichter Jules Odekerken.