Nienke Bloem

Zij weet zo goed als alles over customer experience!

Nienke Bloem is de vrouw in de blauwe jurk die de missie heeft om de wereld mooier te maken voor klanten en medewerkers. Zij is internationale spreker op events, zij geeft masterclasses, zij traint, leidt op en schrijft boeken. Haar kantoor hangt vast vol met ingelijste certificaten, allemaal gehaald ten dienste van DE KLANT. Ken je haar nog niet? Check dan www.nienkebloem.nl.

Omdat de CCMA graag kennis wil delen hebben we Nienke gevraagd antwoord te geven op vragen uit onze community. In 3 video's geeft ze haar visie en tips hoe om te gaan met welbekende uitdagingen in klantcontact.

Video 1
Vraag 1️⃣: Hoe ga ik van cost-center naar value-center?
Vraag 2️⃣: Hoe zorg ik voor integraal werken, zodat ook de teams en medewerkers die geen direct klantcontact hebben wel de focus op de klant krijgen?
>>> Kijk hier video 1 terug

Video 2
Vraag 1️⃣: Hoe zorg je ervoor dat klantbeleving niet het onderspit delft in jouw contact center?
Vraag 2️⃣: Hoe kun je klanten blijven verrassen?
>>> Hier vind je video 2

Video 3
Vraag 1️⃣: Hoe houden we het uitvragen van klantfeedback via enquetes leuk voor de klant?
Vraag 2️⃣: Hoe zorgen we dat in het aanbieden van self service we het voor elke klant goed doen?
>>> Video 3 vind je hier