WAT EEN FEEST!


De Nationale Klantcontact Week was ook dit jaar weer een feest! Van 14 t/m 18 maart deden maar liefst 75 teams mee en zijn er ruim 10.000 klantcontact medewerkers in het zonnetje gezet. Werkgeluk stond dit jaar centraal: het geluksgevoel dat een baan in klantcontact met zich meebrengt, dat klanten je geven, dat jíj aan klanten geeft en natuurlijk het plezier dat jij en je collega's samen maken! Uit alle posts op Instagram @klantcontact_gaafvak blijkt maar weer eens hoe gelukkig een baan in klantcontact maakt: (werk)geluk voor jou, voor de klant en voor het team.  

Gedurende de week speelden diverse teams de Werkgeluk quiz op Instagram. Op vrijdag was de spannende finale waarbij 4 teams streden om de winst. Deze ging uiteindelijk naar Centraal Beheer!

De ultieme titel van Dutch Dreamteam Klantcontact is voor 2022 opgeëist door Webhelp. Benieuwd wat maakt dat zij deze titel in de wacht hebben gesleept? Check out @gezondcontact en doe gelijk inspiratie op. 


Bedankt, Coniche, voor de super organisatie en alle geweldige klantcontact heroes voor het deelnemen. Wij kijken alweer uit naar volgend jaar!

Nationale Klantcontact Week 14- 18 maart

 

Klantcontact, een gaaf vak! 

Klantcontact is een vak. De mensen die er écht goed in zijn, zijn vakspecialisten. Zij lossen problemen op, verwijzen klanten snel en efficiënt, helpen mensen verder en zorgen niet alleen voor tevreden, maar ook voor blije klanten en positieve reviews! 

Daarom mogen klantcontact medewerkers best wat vaker in het zonnetje worden gezet. Tijdens de Nationale Klantcontact Week, georganiseerd door de CCMA en Coniche, worden ze erkend voor wie zij zijn: de toppers die klanten gelukkig maken. En dat mag best eens flink gevierd worden!

Nationale Klantcontact Week 

14 t/m 18 maart 2022 

‘NKW: WERKGELUK’ 

Klantcontact maakt gelukkig, toch? In deze pittige tijden van corona en oorlog op Europees grondgebied, is geluksgevoel extra waardevol. En gelukkig kan geluk in hele kleine hoekjes zitten: thuis, op straat, in de natuur en zeker ook op het werk. Plezier in je werk is cruciaal voor jouw geluksgevoel: een gevoel dat je kan delen met je collega’s en zeker ook met je klanten!

WERKGELUK staat daarom centraal gedurende deze NKW. Het geluksgevoel dat jouw job je geeft, dat klanten je geven, dat jíj aan klanten geeft en natuurlijk het plezier dat jij en je collega’s samen maken! Deel met je vakgenoten hoe jullie als team elke dag weer zorgen voor een flinke dosis (werk)geluk: bij jezelf, bij de klant en bij het team.


En uiteraard, net zoals de afgelopen drie edities van de NKW, is Instagram @klantcontact_gaafvak kloppende hart van deze week!