Site visit SOS International 3-11

Klantcontact van maatschappelijk belang

 

Voor iedereen waren 2020, 2021en 2022 bijzondere jaren. Waar 2020 begon als een normaal jaar met een wintersportvakantie waar menig Nederlander ongestoord van heeft genoten, eindigde dat jaar in een achtbaan van veranderingen en vroeg het  veel van ons aanpassingsvermogen. 

 

Zo ook voor SOS International. In het begin van 2020 was zij nog bezig met haar traditionele business (het helpen van mensen op reis) maar vanaf april zat zij midden in het centrum van de coronabestrijding met Bron & Contactonderzoek. Met concurrerende alarmcentrales en met elkaar concurrerende facilitaire contactcenters. In een wereld die door de ontwikkeling van het virus continu veranderde, met grote politieke belangen werd meer dan ooit flexibiliteit en coördinatie gevraagd.

Samen met Coniche organiseert de CCMA een Site visit naar SOS International op donderdag 3 november. In deze site visit laten we je zien wat deze veranderingen hebben betekend voor SOS International. Hoe zijn zij samenwerkingsverbanden aangegaan met partners die in het ‘normale’ leven een concurrent kunnen zijn? Hoe groeide een organisatie van 200 medewerkers uit tot een virtueel contact center van rond de 10.000 medewerkers met maar één gezamenlijk doel: de maatschappij helpen terug te keren naar het “oude” normaal.

Agenda 3 november

14:00 Ontvangst
14:15 Introductie SOS International
14:45 Rondleiding klantenservice
15:00 Pauze
15:15 Klantcontact van maatschappelijk belang (case BCO)
16:45 Napraten en borrel

Locatie

SOS International

Rietbaan 40-42
2908 LP 
Capelle aan den IJssel

Ik ga mee naar de Site visit SOS International op 3 november

Laat hieronder je gegevens achter. Graag in het veld 'Bericht' je functie toevoegen en 'aanmelding SOS International'.

Netherlands

De doelgroep voor deze site visit bestaat uit managers en professionals werkzaam in klantcontact. 

Onze privacyverklaring is van toepassing.