De events van de CCMA

De CCMA organiseert samen met haar partners elk jaar de verkiezing van de Manager Of The Year en de Nationale Klantcontact Week. Via de studiereis en site visits bij toonaangevende organisaties in de klantcontact branche krijgen deelnemers een inkijkje bij bedrijven die voorop lopen of zich bezig houden met innovaties in klantcontact. Houd onze eventkalender in de gaten voor alle laatste updates!


Eventkalender

Roundtables impact energiecrisis

24 november 2022 & 1 december 2022

In 2 digitale roundtables bespreken we de impact van de energiecrisis en inflatie op onze klantenservices. Vanuit het perspectief van de klant en de medewerker.

Site visit SOS International

3 november 2022

Op site visit naar SOS International wat tijdens corona gegroeid is van 200 naar 10.000 (!) medewerkers.

Studiereis 6 en 7 oktober 2022

Op bezoek bij NS, de Nederlandse Loterij, DAS en Florius. 

ALV 

24 juni 2022

Onze Algemene Ledenvergadering vindt dit jaar hybride plaats. 

Manager Of The Year (MOTY) 

9 juni 2022

Lees alles over het event op 9 juni 2022!

De Studiereis 2021

Bekijk hier het verslag van de CCMA studiereis in oktober 2021.

Manager Of The Year (MOTY) 2021

Bekijk hier het verslag van Manager of the Year 2021.