Site visit Independer
12 oktober 2023
Op donderdag 12 oktober gaan we op bezoek bij Independer. CCMA krijgt een uniek kijkje achter de schermen bij de klantenservice van Independer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat.
Tijdens de site visit krijg je de kans om te leren van de ervaringen en best practices van Independer op het gebied van klantcontact. Leren, inspireren en met elkaar delen. Daarnaast biedt de site visit je de gelegenheid om te netwerken met andere klantcontactprofessionals
Het programma wordt de komende maanden bekend gemaakt. Houdt deze pagina in de gaten voor alle updates.
Blije collega’s en blije klanten gaan bij Independer hand in hand
Het is een unieke kans om te leren van een toonaangevende organisatie in de branche en om te zien hoe zij klantcontact op een succesvolle manier inzetten om hun klanten te bedienen en tevreden te houden.
Buiten winnen = binnen beginnen. Independer laat zien hoe dat bij hen werkt.
Lees alvast het interview met Sharony Hosman, Manager Blije Klant bij Independer.