Nationale Klantcontact Week
8 tot en met 12 mei 2023
Wat is de Nationale Klantcontact Week?
·
- Hét moment om alle klantcontact-medewerkers extra in het zonnetje te zetten
- De week waarin alle klantcontact-medewerkers mee kunnen doen met fun activiteiten en prijzen kunnen winnen
- Er zijn talloze initiatieven vanuit organisaties die we volop met elkaar delen. Dit levert een te gekke weekprijs op voor de winnaar!
- Collega’s van andere afdelingen gaan meedoen, meekijken en meeluisteren. Het werk van onze klantcontactmedewerkers staat deze week echt even centraal in de gehele organisatie.
Vanuit de CCMA vragen wij iedere leidinggevende in klantcontact om deze week speciaal te maken. Voor ál die klantcontactmedewerkers die iedere dag het verschil maken. Klantcontact is een vak en daar zijn wij trots op!
Vragen? Mail ons op nationaleklantcontactweek@ccma.nu
Meld je aan en maak kans op die te gekke prijzen!
Jouw organisatie / jouw team doet na aanmelding mee aan verschillende challenges. Ook ondersteunen we jullie organisatie om de Nationale Klantcontact Week tot een groot succes te maken. Je kunt bijvoorbeeld gratis materiaal (o.a. posters) bestellen die je kunt gebruiken voor die week.
Ook delen we alle mooie creatieve initiatieven van organisaties op Instagram, LinkedIn en op onze website. De jury kijkt mee en komt langs om te zien welke organisatie het meest zijn best doet om de klantcontactmedewerkers in het zonnetje te zetten. Dit team wint een geweldig teamuitje, georganiseerd door Yource.