Sponsoring Manager of the Year
Ook dit jaar organiseert CCMA het Manager of the year event, samen met hoofdsponsor Yource. Zoals ieder jaar wordt het een geweldige bijeenkomst van de beste professionals in de klantcontactbranche, waar we onthullen wie zich dé manager van 2023 mag noemen.
Maar we kunnen het niet alleen, we hebben jouw hulp nodig! Door als sponsor deel te nemen aan het evenement, krijg je een geweldige kans om je merk te promoten en nieuwe zakelijke relaties op te bouwen. Door bij te dragen aan het Manager of the Year-event, laat je niet alleen zien dat jouw bedrijf betrokken is bij de ontwikkeling van de klantcontactbranche, maar profiteer je ook van talrijke marketing- en netwerkmogelijkheden.
Kaartverkoop Manager of the Year 2023 gestart!
Koop snel je kaartje tegen de early bird prijs van 249 euro. We zien je graag op donderdag 2 november in Hilversum!
Sponsormogelijkheden
Er zijn veel mogelijkheden om jouw bedrijf te laten shinen tijdens Manager of the Year 2023. Denk bijvoorbeeld aan: vermelding van jouw bedrijf voor, tijdens en na het event op alle content (website, social media, e-mails), zichtbaarheid tijdens het event, deelname en zichtbaarheid tijdens het voortraject 'Let's grow'. Neem voor alle mogelijkheden contact met ons op!
Hoofdsponsor
Wij zijn Yource. Door een unieke combinatie van diensten waaronder outsourcing, insourcing, nearshoring en offshoring zorgen we voor maatwerk klantcontactoplossingen in de Benelux. Dat doen wij middels slimme technologie, gepaard met jarenlange ervaring en opgebouwde kennis.
We zijn er van overtuigd dat in de wereld van digitaal contact mensen hét verschil maken! Zij worden ondersteund en ontzorgd door een betrouwbare en digitale werkomgeving, zodat ze zich kunnen focussen op de kwaliteit van onze processen en op het toevoegen van waarde aan ieder klantcontact.
Sponsoren
De missie van Coniche is om Nederland klantgedreven te maken. Dagelijks helpen we onze klanten en studenten hoe zij het beste om kunnen gaan met hun eigen klanten. Dit doen we met onze diensten op het gebied van advies, interim teamleiders en management, recruitment, online learning, trainingen en (erkende) opleidingen.
CM.com is een wereldwijde leider in cloudsoftware voor conversational commerce die bedrijven in staat stelt om een superieure klantervaring te leveren. Ons communicatie- en betalingsplatform stelt marketing, sales en customer service in staat om de betrokkenheid met klanten via meerdere mobiele kanalen te automatiseren en de klanttevredenheid te vergroten.
Al meer dan 25 jaar staat Telecats voor de ontwikkeling van innovatieve oplossingen in klantcontact. Met onze spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing; een medewerker of selfservice. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in het klantcontact.
Axians levert hoogwaardige ERP software oplossingen voor het optimaliseren van jouw bedrijfsprocessen en de efficiëntie binnen jouw bestaande systeem te verbeteren. Onze oplossingen zitten vol best practices waarmee je direct aan de slag kunt, maar met genoeg vrijheid om het naar de wensen van jouw organisatie in te richten.
Seamly levert een samenwerking tussen chatbots en de belangrijkste softwareprogramma's van bedrijven zoals Livechat, CRM, Voice Chat en feedback systemen. Dit bieden we aan via een totaaloplossing: één conversational interface die volledig in te richten is in de huisstijl van bedrijven. Dit zorgt voor een efficiënte en effectieve gebruikerservaring voor zowel klanten als de klantenservice.
Inbenta levert oplossingen voor natuurlijke taalverwerking (NLP) en kunstmatige intelligentie (AI) aan bedrijven. We stellen klanten in staat vragen te stellen in hun eigen natuurlijke taal en snel accurate antwoorden te ontvangen. De oplossingen van Inbenta integreren met verschillende platforms, zoals websites, mobiele apps en sociale media, om klanttevredenheid en selfservice te verbeteren.
KPN is een toonaangevende leverancier van telecommunicatie en IT en marktleider in Nederland. Communicatie gaat ons aan het hart. KPN biedt slimme toepassingen voor service- en contactcenters om altijd goed bereikbaar te zijn en omnichannel klantenservice te bieden. We hebben veel ervaring en kennis opgedaan bij klantimplementaties en -integraties in complexe contactcenteromgevingen.
Het QuandaGo-platform combineert conversational analytics, kennisbank integratie en intelligente procesautomatisering met contactcenter en backoffice om ervaringen in het hele bedrijf te versnellen. Ons doel: onze klanten helpen bij het realiseren van de meest waardevolle en efficiënte connecties tussen klanten, medewerkers en bedrijven. QuandaGo staat voor meer dan 100 miljoen interacties met klanten, ondersteund en succesvol afgehandeld door onze teams.
Worktobee bemiddelt personeel in uitvoerende banen en is specialist in klantcontact. Met een vakdeskundig, landelijk actief team recruiters en een zeer ruime database met relevante profielen is Worktobee in staat om een grote vraag aan passende kandidaten te leveren. Worktobee levert bij iedere kandidaat een zelfontwikkeld MatchRapport waarin de kenmerken van de kandidaat helder zijn vermeld.
Kaartverkoop Manager of the Year 2023 gestart!
Koop snel je kaartje tegen de early bird prijs van 249 euro. We zien je graag op donderdag 2 november in Hilversum!